woensdag 6 maart 2013

Heid & Finn Cowl neck jumper dress 2

Ik heb nog niet veel patroontjes 2 keer gemaakt. Deze keer maakte ik het zelfs 2,5 keer.
De eerst keer hier. De volgende 1,5 keer dit weekend. Mijn zus kwamen naaien en ik heb haar geholpen identiek hetzelfde jurkje te maken. We hadden dus onze eigen mini-naaiclub. De andere zus kwam gezellig mee babbelen en lintjes keren.
Het was een plezante avond met als gevolg dat er nu twee nichtjes met hetzelfde kleedje rondlopen. En dat vond Hebe fantastisch!


6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke glimlach! Grappig dat de nichtjes ook zo'n prachtig jurkje hebben (en gelukkig maar dat ze meiden het nu nog leuk vinden!)
    FIjne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat straalt je dochter in haar mooie jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke foto's! Ze is er zeker heel trots op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingen mogen gerust meerdere keren gemaakt worden!
    Leuk hé zo samen naaien. Hier wordt ook een beginnend clubje uit de grond gestampt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Maar ik zag dit jurkje verschijnen op de blog van mamavanvijf! Zijn jullie dan zussen?

    BeantwoordenVerwijderen