woensdag 17 april 2013

Vlaggetjes

Bij een verjaardag horen vlaggetjes. Met een overschot van Kobe zijn zwemzak en met enkele andere stofjes uit mijn stoffenkast maakte ik volgende vlaggenlijn. Deze vlaggenlijn is 6 meter lang en heeft 28 vlaggetjes.
Ik hing alles aan elkaar met een retro kanten lint. Dit had ik juist van mijn grootmoeder gekregen. En ik had geluk. Het was heel lang en dus kon ik het aan beide kanten van de vlaggenlijn hangen, zodat ik niet moest foefelen om langs beide kanten een mooi resultaat te bekopen.


7 opmerkingen:

  1. Tof gedaan! Die staat ook nog op mijn to do lijstje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stofjes en die kanten lint maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ik ook gemaakt fijn om te doen maar kruipt toch wat knipwerk in hé!

    Die van u is leuk hoor en erg lang :)

    Dank voor je bericht op mijn kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt! Dat lint is er prachtig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe slinger! Gelukkig kon het lint langs beide kanten, da's toch altijd wat mooier hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk en dat kanten lintje is er erg mooi bij

    BeantwoordenVerwijderen