woensdag 29 februari 2012

Liebster blog

Ik kreeg onlangs de Liebster blog van Storm, Lila en daaidies. Dank je wel! Het is leuk om deze award te krijgen.



Liebster" is een Duits woord wat zoiets betekent als liefste, favoriete, beste, en de Liebster Award is een soort van kettingbrief onder bloggers die het doel heeft om uitzonderlijke en groeiende blogs onder de aandacht te brengen. Er is geen evaluatiecomité of een formeel awardproces voor de Liebster, maar het is zelfs leuker - het is erkenning dat een ander je harde werken heeft gezien en waardeert.

De award wordt gegeven aan blogs met minder dan 200 volgers. Wanneer je zo'n award wint, geef je hem door aan 5 (of 6) andere blogs en hoop je dat zij dat ook doen.

Ik geef hem door aan


3 opmerkingen:

  1. Hey leuk!! Dank je voor de award!!! Ik ga nog even denken aan wie ik hem doorgeef, maar ik geef hem zeker door!!
    Beetje onverwacht en dat maakt het eigenlijk nog leuker :o)
    Maren (hoemmelke)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je award! En welkom 200e volger:D Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen